sobota 5. září 2009

snažila

jsem se napsat si něco do tamtoho deníčku, snažila jsem se něco napsat i pak do tamtoho, snažila jsem se uklidňovat, že honzův blog je informativně dostačující povšech směrech , nebo jsem se snažila psát si ve chvilích volna na volný kousky papíru od bločku na objednávky v práci. ale kdo to má pak všechno třídit, prasečárna z toho by pak byla akorát. tak zkusim i tohle. vono se to neztratí.

a taky se mi lip pise bez interpunkce, takze se do niceho nebudu tlacit, aby to nepotlacovalo nejakou tu moji chut neco napsat zeo. lepsi neco nez nic potom. dneska je patyho, uz teda chvilku po pulnoci, takze sestyho zari a sobota vecer a cekam na honzu, az prijde z prace. uz nemam horecku a zejtra jdu zase makat. nebudu to rozebirat, ono tohle staci, pak si vzpomenes na vsechno, anet. vono vykladat to deseti lidem po sobe jako dlouhou stórku je unavny.
a ted prisel honza a resime a predhazujeme si argumenty kdy jet na samou nebo co. takze muj rijen versus jeho prosinec. se uvidi.
jdu spat teda nebo si pustit cimrmana pro zmenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat