úterý 15. září 2009

jsem ted

docela akcne vedla takzvanej pracovni denicek na objednavkovejch blockach, takze predem objasnuji absenci neceho tady.
jenom jsem zvedava, jestli ty blocky dam nekdy dohromady ci je vubec privezu do cech. tohle je skladnejsi, ale jak jsem si rekla, musim se naucit zase psat .)
prisla jsem z prace tak pred hodkou. udelala jsem tam botu. prodala jsem tam dvoum panickam sklenky vina, ktery se prodava jenom po flaskach. za 75 dolaru a ja jim napocitala 8 dolacu za sklenku. uu, Vinord byl nasranej, me serve jeste zejtra. sypu si popel na hlavu, ja vim.
ale tak jeste tenhle tejden a pak dalsi 4 a pak cau, Vinorde. Samoa na tejden. doufam.
nebo i kdyby ne, tak proste northland a leto snad uz a zadny jecici zakrsly indove. je vtipnej. Macha kolem sebe ruckama a snazi se vzbudit hruzu, pritom je to vtipnej strejcek skrblik s bambulatym nosem a naskrobenym svetrikem.
jinak mi to tam neva. bouchon je celkem fajn. uz jsem si to tam zajela, dneska jsem si udelala chai latte tajne. honza ma samozrejme vsechny kafe zadara, ja obcas taky, ale nedrazdi hada bosou nohou s chai latte , zeo .)
no. nechci si vymazlit predstavu o praci na farme. asi to tam bude nudny potom. ale tak na necely dva mesice. koupime si prut, kultura asi jeste min nez tady, coz nevim, jestli jde jeste. ale silvestr v Sydney, uu. :)
jo a pak jeste napad, ze v srpnu do spanelska s janou a jossem na tejden, tak uvidime :)

ted je honza v praci. ja mam v planu uklid bytu. kluci jsou na jejich prvnim velkym vyletu, 3 dny pronajatym autem az na samotnej severni cip ostrova. tesim se na report.
poustim si H16 pro nostalgii minulyho leta, kdy jsem vsechno tohle jeste nevedela a pro zprijemneni situace mam na sebe namirenej primotop. venku je teplo, ale jak to ma clovek vedet v sadrokartonovy tovarne bez oken.
a taky se musime poradne zamykat.

Žádné komentáře:

Okomentovat