středa 16. září 2009

la la la

..tak mam trosku styskno.
dneska jsem udelala svoje prvni novozelandsky palacinky. jeli jsme se protahnout do bazenu a pak jsme si dali palacinkovej piknik na pobrezi. vitr foukal. meli jsme zapatlany ruce a honza pokecal deku cukrovou stavou ( ale prvnich par kapech bylo mych). nesvazala jsem si vlasy do culiku, takze me trochu rozptylovaly pri tom bozskym jidle.
na druhy strane pobrezi je letiste. co minutu jsem ukazovala na letadla a predstavovala si, ze zase nekam poletime. tesim se. tesim se moc.
..no a tak mam trosku styskno.

a taky jsem v noci nespala kvuli ty flasce vina.
za necely dve hodky do prace. bude na me rvat.

mamka koupila presovac. a taky modrou almaru a taky bilej chlupatej koberec, kterej jsem po ni vzdycky chtela. urcite to tam mame moc pekny ted.

Žádné komentáře:

Okomentovat